WIL JIJ VRIJWILLIGER WORDEN?

Op woensdagavond 13 maart 2024, vanaf 19.30 uur hebben wij in het Dorpshuis in Meteren een avond voor de vrijwilligers.

Een feestweek organiseer je samen. Ieder jaar doen wij een beroep op onze trouwe vrijwilligers, onze dank is hiervoor groot! Maar… wij zoeken nog steeds nieuwe vrijwilligers! Als jij vrijwilliger wilt worden, dan horen wij dat graag!

Want vele handen maken licht werk! Daarnaast is het ook nog eens een erg leuke en gezellige manier om een bijdrage te leveren voor ons mooie Meteren en/of om nieuwe mensen te leren kennen!

Mail naar info@oranjeverenigingmeteren.nl of vul onderstaand contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en gebruiken deze alleen voor onze administratie.

* verplicht invullen