BEVRIJDINGSDAG 2020

13.00 uur     Opstellen optocht
13.30 uur     Start optocht
14.30 uur     Einde optocht
14.30 uur Start Bevrijdings- en Food-festival met een optreden van MOONDAZE en m.m.v. DJ’s Wilco & Jeroen.

Bevrijdingsdag 5 mei, optocht in het thema “75-jaar Bevrijding”

Vanwege het feit dat we dit jaar voor het 75e jaar onze Bevrijdingsdag mogen vieren, zullen de festiviteiten in het teken van Bevrijding staan. Dit 75e jaar willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. We roepen dan ook iedereen op om alles te geven bij het versieren van je huis en van je straat. Om dit extra te benadrukken, hebben we ervoor gekozen om op 5 mei een Bevrijdingsfeest te vieren. Vanwege het thema Bevrijding, zal de optocht dit jaar op Bevrijdingsdag zijn, dus op 5 mei. Tijdens deze optocht zullen we de mooi versierde straten zoveel als mogelijk opnemen in de route. Wist u dat er met het straat versieren ook een mooie prijs te verdienen valt?

Bevrijdings- en Food-festival

Tijdens deze dag is er een schitterend optreden van de band “MOONDAZE”. Bevrijdingsdag 5 mei vieren we met een groot Bevrijdings- en Food-festival met diverse eettentjes. Voorafgaande die middag is er de optocht met als thema “75-jaar bevrijding”. Naast het optreden van Moondaze verzorgen DJ’s Jeroen & Wilco de dag muzikaal. De jury maakt de straatprijzen bekend.