Aanmeldingsformulier retourneren!

Eind november hebben de vrijwilligers van het ledenwervingsteam door heel Meteren enveloppen door de brievenbussen van alle huizen gedaan, maar ook bij de bestaande leden buiten Meteren.
Heeft u het aanmeldingsformulier nog niet ingevuld en geretourneerd, doe dit dan nog even, het kost u maar een paar minuten tijd maar het scheelt ons heel veel tijd als iedereen die lid wil worden dit doet.

Heeft u het formulier niet meer of niet gehad dan kunt u hem downloaden via www.oranjeverenigingmeteren.nl/lidworden, vergeet uw (digitale) handtekening niet.

De formulieren kunnen bij de inleverpunten ingeleverd worden zolang de inleverbakken daar staan, per post of digitaal kan natuurlijk altijd. Wij hopen op uw medewerking!